چای نوشیدنی که همه ما آن را می شناسیم و مطمئنا از نوشیدن آن لذت می بریم. چای علاوه بر اینکه یک نوشیدنی عالی محسوب می شود یک ماده موثر برای امور مربوط به زیبایی نیز می باشد و شما می توانید از خواص انواع چای به نفع خود استفاده کنید.

۱.اولین خاصیت شگفت انگیز چای تاثیر آن بر چشم های خسته می باشد.

در هنگام خستگی چشم یک عدد چای کیسه ای (چای سیاه) را در آب ولرم قرار داده و پس از چند دقیقه آن را از داخل آب خارج کرده و صبر کنید خنک شود حالا چشمان خود را بسته و کیسه چای را به آرامی به مدت ۱۰ دقیقه، بر روی چشمان خسته خود قرار دهید. کافئین موجود در چای، رگ های خونی چشمان شما را منقبض کرده و ار تورم آن می کاهد.

۲٫ دومین خاصیت شگفت انگیز جای درمان موهای خشک می باشد.

جهت برطرف شدن خشکی موهای خود، مقداری چای بابونه را در نصف فنجان آب جوش ریخته و بگذارید کاملا همراه با آبجوش به مدت ۱۰ دقیقه بجوشد. یک چهارم فنجان آبجوش به آن اضافه کنید و از این محلول به تمام قسمت های موی خود بزنید و اجازه دهید جند ساعت بر روی موهای شما باقی بماند.

۳٫سومین اثر شگفت انگیز چای، در مان پای بدبوست.

برای افرادی که از بوی بد پای خود رنج می برند توصیه ای آسان و کاربردی: پای خود را در چای سیاه خیس کنید!

تانیک اسید موجود در چای بوی بد پای شما را درمان خواهد کرد.

۴٫چهارمین اثر شگفت انگیز چای بهبود و تسکین زخم تیغ است.

برای خیلی از ما پیش آمده است که درهنگام استفاده از تیغ قسمتی از بدنمان با آن خراش خورده و باعث درد و رنج ما می شود. در چنین موقعیتی خیلی سریع یه عدد چای کیسه ای (چای سیاه) را در آبجوش خیس کرده و وقتی خنک شد بر روی زخم قرار دهید. این کار باعث بند آمدن خون آن قسمت و تسکین سوزش آن می شود.

۵٫پنجمین تاثیر شگفت انگیز چای بر روی پوست شما.

چای سبز نوشیدنی عالی برای شماست که می توانید هر روز از آن استفاده کنید و از تاثیرات مثبت آن هم بر روی قسمت های داخلی و هم قسمت های بیرونی بدن بهره مند شوید. قرار دادن چای سبز بر روی پوست صورت بسیار مفید می باشد.

۶٫ و اما آخرین تاثیر شگفت انگیز چای برای شما باز هم مربوط به پوست است.

مقداری چای سبز یا چای بابونه درون ظرف آبجوش ریخته و صورت خود را به مدت ۵ دقیقه با بخار آن بخور دهید(مواظب باشید بیش از حد به ظرف نزدیک نشوید) .


www.Avazak.ir-Design By: Avazak.ir --> چت روم "http://Avazak.ir/Java/21/21.js." type=text/javascript> چت روم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 آذر 1393برچسب:, ] [ 19:16 ] [ پرنیان ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،